۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
تعداد بازدید: ۱۵۱۹۶۷
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت:در بازی با هنگ کنگ هیچ بازیکن ما در حد خودش نبود. خط دفاعی آشفته، خط هافبک سنگین و خط حمله بی انگیزه خلاصه عملکرد تیم ما بود.
کد خبر: ۳۵۷۸۱

تنها نکته خوب کسب سه امتیاز بود |الان نمی‌دانیم امارات را ببریم بهتره یا نه؟

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط، تیم ملی فوتبال ایران در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، شامگاه جمعه ۲۹ دی در ورزشگاه بین‌المللی خلیفه دوحه قطر رو در روی تیم ملی هنگ کنگ قرار گرفت و شاگردان امیر قلعه نویی با تک گل مهدی قایدی که در دقیقه ۲۴ به ثمر رسید توانستند حریف خود را شکست دهند تا صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کنند.

در همین رابطه گزیده‌ای از گفت‌وگوی بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال با اطلاعات آنلاین را می‌خوانید:

در بازی با هنگ کنگ هیچ بازیکن ما در حد خودش نبود. خط دفاعی آشفته، خط هافبک سنگین و خط حمله بی انگیزه خلاصه عملکرد تیم ما بود. در مقابل آن‌ها به خوبی پرس کردند و بازیسازی ما از ته زمین تعطیل شد. فضا را بر ما بستند. طارمی خیلی بی انگیزه است که نمی‌دانم دلیلش چیست. شاید انتقال به اینتر تمرکز او را به هم ریخته است.

تنها نکته خوب سه امتیاز بود که خیلی مهم بود و صعودمان قطعی شد. در چنین مسابقاتی همیشه تیم‌های بزرگ دنیا یک بازی بد دارند. امیدواریم یک بازی بد ما همین باشد. تصورم این است از بازی با امارات بر می‌گردیم به تنظیمات کارخانه. الان نمی‌دانیم امارات را ببریم بهتره یا نه. آلمانی‌ها سال‌ها در جام جهانی مسیرشان را خودش تعیین می‌کردند. ما اگر خودمان باشیم با تیم‌هایی که دیدم می‌توانیم قهرمان شویم. کره و ژاپن را راحت می‌بریم و تنها تیم خطرناکی که دیده ام عربستان است. عراق هم خوب بود. با ژاپن و کره ای که دیدم این دوره برای قهرمانی بهترین فرصت را داریم.

قلعه‌نویی چکار باید کند؟ بازیکنان افتضاح بودند. من در خانه دیوانه شده بودم. پاس سه متری را نمی‌توانستند بدهند. ضمنا وقتی تیم بد بازی کند انتقادات طبیعی است.  

کوین یامگا الان کم بین است. خیلی ناراحت شدم. من نمی‌دانم صحنه برخورد چگونه بوده است. اما وقتی پرس و جو کردم شنیدم یامگا خودش سرش را پایین آورده است. حامدی فر خشن است، ولی عمدا که یامگا را نمی‌زند. سه بازیکن خارجی آمدند استقلال که از نظر رفتاری و اخلاقی بی نظیر بودند: اولی ساموئل، دومی پادوانی و سومی همین یامگا که هر سه نفر سرنوشت عجیبی داشتند که امیدوارم یامگا بهتر شود و بازهم فرم لازم برای بازی کردن را پیدا کند.

برچسب ها: بهتاش فریبا تیم ملی فوتبال ایران جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر
ارسال نظر
آخرین اخبار